Region: Trwa drugi etap konkursu „Młodzieżowy Lider Biznesu 2015”

2
165
biznes_spotkal_sie_z_mlodzieza_na_zamku_17_19112013_r_1384878356.jpg

Konkurs obejmuje zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, ekonomii, finansów oraz biznesu i ma za zadanie promocję przedsiębiorczości wśród młodzieży.

 

Do 16 lutego będą spływały prace konkursowe do II etapu konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarczą w Żorach oraz pozostałych członków Śląskiego Partnerstwa Gospodarczego. Temat pracy projektowej: Zainwestuj w regionie – kampania marketingowa nowopowstającej inwestycji. Oprócz opracowania kampanii każdy z uczestników nakręci 1 minutowy film reklamowy, co może być inspiracją dla rzeczywistych inwestorów.

 

Nagrody w konkursie ufundowały nasze lokalne firmy :

 

1 miejsce – kamerka sportowa o wartości ok. 600 PLN, www.emet-impex.com.pl

2 miejsce – tablet multimedialny o wartości ok.400 PLN, www.damatic.pl

3 miejsce – dysk zewnętrzny o wartości ok. 200 PLN, www.pol-eko.com.pl

4 miejsce – książka, www.tsig.pl                                            

5 miejsce – książka, www.tsig.pl

 

Konkurs obejmuje zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, ekonomii, finansów oraz biznesu i ma za zadanie promocję przedsiębiorczości wśród młodzieży. Jego celem jest rozwijanie wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych przedsiębiorczych postaw, ekonomicznych umiejętności, poszerzanie wiedzy teoretycznej i praktycznej, a także wzmacnianie integracji młodzieży ze środowiskiem biznesu.

 

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął prof. Jerzy Buzek.

 

Partnerem Głównym Konkursu jest Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., a Partnerem Naukowym Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach

 

Na terenie powiatu wodzisławskiego konkurs pilotuje Cech Rzemieślników i Innych Przedsiębiorców oraz Izba Gospodarcza. Tego rodzaju konkursy mają istotne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorczości w  naszym regionie. Poprzednie edycje dały impuls do uruchomienia nowych firm jeszcze podczas nauki młodych biznesmanów w szkole średniej.

 

 

/publ. a/