Wodzisław: Będziemy oceniać Urząd Miasta

3
140
urząd miasta.jpg

Celem badania satysfakcji klientów jest określenie słabych obszarów działalności Urzędu oraz udoskonalenie ich funkcjonowania.

 

W dniach od 1 kwietnia do 1 czerwca zostanie przeprowadzone badanie stopnia satysfakcji klientów Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.
Głównym celem przeprowadzania badania jest bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników urzędu, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić słabe obszary działalności urzędu, wprowadzić procedury doskonalące, lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi, podnieść jakość świadczonych usług publicznych, a w konsekwencji poprawić wizerunek urzędu.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane jest poprzez zebranie danych w formie anonimowej ankiety zgodnie z wzorem ustalonym przez Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego.

W okresie przeprowadzania badania formularze ankiety dostępne będą:
– w formie papierowej w ogólnodostępnych miejscach budynków Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego oraz w poszczególnych komórkach organizacyjnych
– w formie elektronicznej na stronie internetowej urzędu

Ankiety pobrane w formie papierowej po wypełnieniu będzie można wrzucać do udostępnionych w urzędzie wyraźnie oznaczonych urn. Urny będą się znajdowały w miejscach ogólnodostępnych we wszystkich budynkach urzędu, tj. w budynkach:
przy ulicy Bogumińskiej 4,
przy ulicy Bogumińskiej 4a,
przy ulicy Bogumińskiej 4b,
przy ul. Ks. Płk. Wilhelma Kubsza (Urząd Stanu Cywilnego),
przy ul. Rzecznej 24 (Straż Miejska Wodzisławia Śląskiego),

Ankiety wypełnione poprzez stronę internetową zwracane będą w formie elektronicznej.
Pracownik urzędu nie może wypełniać ankiety za klienta oraz nie może przyjmować wypełnionych ankiet.
Do dnia 30 czerwca 2015 r. na stronie internetowej urzędu zostanie udostępniony raport oraz wnioski końcowe z przeprowadzonego badania ankietowego.

 

/publ.d/