16 listopada Wodzisławski Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza na spotkanie z Kubą Nagórskim, specjalistą od marketingu zintegrowanego i mediów społecznościowych.
Jak wykorzystać media społecznościowe w promocji lokalnego biznesu? Jak zrobić to samodzielnie, gdy prowadzi się niewielką, jednoosobową firmę? Odpowiedź na te i inne pytania poznają uczestnicy szkolenia, które poprowadzi Kuba Nagórski – przedsiębiorca, szkoleniowiec, mówca i ogromny miłośnik mediów społecznościowych.
Biznesowe inicjatywy Kuby Nagórskiego trudno zliczyć (Co-founder i CMO w grupie Spindigital.pro; CEO w agencji kreatywnej kręci sie!; Co-founder w Revolve Software House; Business Partner i członek Rady Nadzorczej w Abyss Glass). Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends). Od 2013 roku koordynuje katowickie Czwartki Social Media. Trzykrotnie był nominowany do prestiżowej nagrody branży marketingu i PR – Protony. Jest Laureatem Złotego Lauru Umiejętności i Kompetencji przyznanego za wspieranie rozwoju młodej przedsiębiorczości.
16 listopada, podczas swojego wystąpienia, Kuba Nagórski poruszy takie zagadnienia, jak model komunikacji biznesowej w social media, media społecznościowe przydatne w prowadzeniu komunikacji dla biznesu, narzędzia wspierające komunikację w poszczególnych kanałach, case studies i success stories. Uczestnicy dowiedzą się, jak zdobywać ambasadorów dla swojego biznesu oraz co można zyskać, gdy zaplanujemy dobrze komunikację ze społecznością.
Początek 2-godzinnego spotkania w wodzisławskim Pilsner Pubie zaplanowano na godz. 18:00. Udział w szkoleniu z Kubą Nagórskim jest bezpłatny. Wydarzenie jest finansowane przez miasto Wodzisław Śląski. Aby uczestniczyć w spotkaniu, swój udział zgłosić należy poprzez stronę https://mediaspolecznosciowewbiznesie.evenea.pl/.
publ. /k/