Wiedzą podzielili się zarówno przedstawiciele Facebooka, jak i sami przedsiębiorcy, którzy już dziś z powodzeniem wykorzystują Facebooka i Instagrama do celów marketingowych.
Szkolenie w Rybniku było spotkaniem z cyklu Boost with Facebook. Dotychczas w Polsce odbyło się siedem takich spotkań realizowanych w największych aglomeracjach Polski. Tym razem postawiono na mniejsze miasta i szkolenie odbyło się w Rybniku.
Podczas spotkania właściciele i pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw poznali cyfrowe narzędzia, które w przyszłości pozwolą na rozwój ich firmy. W programie szkolenia znalazły się takie zagadnienia jak narzędzia Facebooka, pozyskiwanie nowych klientów za pomocą Instagrama oraz pobudzenie kreatywności marketingowej przy użyciu narzędzi dostępnych na telefonie komórkowym.
Partnerami szkolenia byli: Urząd Miasta Rybnik, Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku, Izba Handlowo-Przemysłowa w Rybniku, Inkubator Przedsiębiorczości w Rybniku, Urząd Miasta Żory, Urząd Miasta w Raciborzu, Starostwo w Wodzisławiu Śląskim, Izba Gospodarcza w Wodzisławiu Śląskim oraz Śląskie Partnerstwo Gospodarcze.
c
Fot. Adrianna Sikorska